A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. február 15., vasárnap

One Shot.[+18]

Sziasztok!
Valentin-nap ,helló-szia hála isten elmúltál. 
Mivel részt csak jövő héten kaptok gondoltam írok nektek egy rövid szösszenetet Valentin-nap alkalmából.
 El sem hiszem,hogy már 5!!!! feliratkozója van a blognak!Köszönöm!
Jó olvasást ! Remélem tetszik!:)Véleményt alul kommentbe kérnék!;D
Ne feledjétek nem csak a pároké a világ .:D


Most feküdj le az ágyra és várj !-utasítottam Zaynt feladatára .
Míg ő lefeküdt én addig elővettem a selyem szemkötőt a fiókból .
Mikor felnéztem egyből kettépattant a szám Z ott feküdt anyaszült meztelenül az ágyban végtagjait messze rakva egymástól,hívogatóan nézve rám .
Na mi lesz babe ?-nyalta végig lassan ajkait amitől a bokszer alsóm szűkebb lett .
Jövök ne siess .-intettem le majd az ajtóhoz fordultam és kulcsra zártam.
Azután oda másztam hozzá az ágyra felemeltem a fejét és rákötöttem a kendőt óvatosan meghúztam a csomót majd meglengettem előtte a kezem ,hogy biztos nem lát-e .
Előhalásztam az egyik titkos táskámból a szükséges dolgokat amik az izgalmas együttlétünkhöz kellett .
Elsőként a bilincseket vettem elő majd kibilincseltem az ágyhoz kezeit és lábait .
Rendben Z most ígérd meg ,hogy bármit tehetek veled és nem szólsz semmiért .-suttogtam fülébe .
Ígérem .-nyögött fel ahogy a kicsi Zaynt simogattam .
Ügyes fiú .-hajoltam rá ajkaira .
Miután nagy nehezen elszakadtunk egymástól végig csodáltam testét .
Láttam a bőre alatt végig futó izmok folyamatos rángatózását ,az izgalomtól verejtékező homlokát ,duzzadt ajkait amiken keresztül kapkodta a levegőt,méretes erekcióját ami folyamatosan vibrál .
Egyszóval életemben sokadszorra is megláttam azt a tökéletességet amit más nem láthatott .
Álmodozásomból Z elégedetlen morgása szakított ki én pedig egyből  elkezdtem életünk egyik legjobb együttlétének előkészítéséhez .
Fogtam a nemrég vásárolt vibrátort bekentem a síkosítóval majd Zayn mellé fektettem ő pedig felszisszent mikor megérezte a hideg műanyagot bőrének nyomódni .
Ez most kellemetlen lesz baby .-mondtam elfúló hangon majd nyálamtól csúzsós ujjaimat feltoltam neki .
Ssszzz..-szakadt ki belőle mikor ollózni kezdtem velük .
Sajnálom ,mindjárt jobb lesz .-nyugtattam meg és figyelemelterelésként marokra fogtam a kicsi Z-t .
Ahogy felnéztem szerelmemre láttam ,hogy magatehetetlen állapotban van agyilag is mivel nem tudta ,hogy nyögjön vagy szitkozódjon a fájdalom és gyönyör keveredése miatt .
Végül csak beharapta az jakit és megfeszítette izmait jelezve ,hogy nem kell sok neki a gyönyörhöz .
Ekkor kihúztam ujjaim és a vibrátort toltam fel helyére amitől Zayn hangosan kezdet nyögni  .
Ráérősen tologattam benne a játékot amit hamar megunt és inkább már a lökések elé jött csakhogy mihamarabb elmenjen .
Enyje Zayn.Megengedtem ,hogy elmenj ?-ültem bele ölébe mikor elment az engedélyem nélkül .
Erősen nyomta csípőjének sajátomat majd körözni kezdtem vele ami miatt Zayn farka újra akcióképes volt .
Ilyen gyorsan Malik ? -húztam fel szemöldökömet amit ő nem láthatott .
Okozz már valamit Payno .Kérlek szerelmem .-mondta könyörgően amitől megesett rajta a szívem .
Legyen .Mit szeretnél meglovagoljalak vagy megkúrjalak ?-simítottam végig felső testén .
Lovagolj meg édes.-sóhajtott fel .
Azonnal.-húztam hátra fejét hajánál fogva és nyakára tapadtam .
Másik kezemmel megkerestem a kicsi Z-t hátra húztam a bort rajta majd lassan magamba fogadtam .
Mivel még mindig nem tudtam megszokni Zayn méretét ezért sajnos el kellett szakadnom nyakától ,hogy nyögni tudjak a fájdalomtól .
M-m-mindjárt jobb lesz kicsim.-nyögte szem fönnakadva Z.Időközben lefejtettem fejéről a kendőt .
Tudom.-nyomta teljesen rá magam farkára amitől egy könnycsepp száguldott le sebes iramban az arcomon .
Kis idő múlva csiga tempóban kezdtem el mozogni Zaynen ami később vad ugrálásba fordult .
Nyögéseink egymásba olvadtak Zayn keze a csípőmön míg az enyémek a vállán találtak biztos helyett .
Az egész szobában heves légzésünket,nyögéseinket és bőrünk csapódásait lehetett hallani .
Kicsivel később pedig agymáson fekve szerelmesen összebújva feküdtünk kimerülve az orgazmusoktól .
Szeretlek !Boldog 6. évfordulót !-nyomtam csókot szájára .
Emlékszem mikor 6 éve pont ezen a napon bevallottam neked ,hogy szeretlek.A legjobb döntést hoztam meg akkor amit soha sem fogok megbánni.Szeretlek!-kezdeményezett egy lassú,szerelmes csókot.















4 megjegyzés:

  1. Édes Istenem! *-* Nem találok szavakat…
    Elképesztő lett!
    Xoxo Nikol D. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm el sem tudod hinni mennyire jól esik ,hogy mindig kommentelsz .<3

      Törlés
  2. Hmmm...most lett egy új kedvenc sztorim. Köszönöm az élményt
    Lana x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lana .:3
      Örömmel látom ,hogy ezt a blogomat s felfedezted.Én köszönöm.

      Törlés