A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. március 20., péntek

EZEKIEL + HILTON [+18]

Sziasztok!
A szereplők neve és személyigése kitalált ! +18 ha valakit érdekel ,habár ki van írva oldalra azért feltüntettem.Én ezt hallgattam az írása közben nincs sok köze a sztorihoz de gondoltam megosztom veletek.:)Hozier - Take Me To Church 
A 12.rész valószínűleg vasárnap érkezik .
Jó olvasást ! Véleményeket lent várom !:3
Kérdés:Máskor is jöhet még ilyen rövid sztori ? 



* Hilton McCarthy *

Üljetek le gyerekek ! Bejelenteni valóm van !-jött be szeretett osztályfőnökünk egy ismeretlen sráccal az oldalán .
Az osztály zajongva és hangosan sugdolódzva az ismeretlenről foglalta el helyét . Gyerekes viselkedés.
Nos mint látjátok nem egyedül érkeztem.-micsoda megállapítás tanárnő .-Íme az új osztálytársatok.Remélem kedvesen fogtok vele viselkedni .-nézett ránk megrovóan .-Mutatkozz be kedvesem .
Sziasztok !-intett félve a fiú .- Ezekiel Neumann vagyok ,17 éves .
Jól van Ezekiel majd szünetben megbeszélitek a többit .Ülj oda ahova szeretnél .Kezdődjön az óra!-lökte meg finoman őt .
Ezekiel a mellettem lévő padba ült Macy mellé .Kicsit ideges lettem ez miatt a fene se tudja mért.
Egész nap figyeltem őt néha-néha megráztam fejemet elgondolkodva beteges viselkedésemen .
Enyhén oldalra zselézett szőke haja és tökéletes alakja már amit kitudok venni a ruhájából perfekt volt .
Szemei már-már fehérek voltak de jól látszódott a kéksége ..szája enyhén duzzadt volt ..uramisten most komolyan egy fiút ecsetelek?!
Idegesítő volt látni ahogy a lányok ráakaszkodnak főleg Macy ..könyörgöm már a WC-re is el kísérik vagy mi ?
Tesi óra .Mi a szarért van tesi óra ? Ha mozogni akarok akkor majd kimegyek futok két kört az udvaron.
Kivettem a szekrényemből a nagyon fontos tesi cuccomat majd elindultam az öltözőbe .
Macy és a többi már felöltözve dőlt neki a falnak a fiú öltöző előtt gondolom Ezekielt várták.
Szem forgatva vonultam el mellettük ..éreztem ahogy végig pásztázzák testemet kár ,hogy egyik se érdekel .
Bent csak én meg az új fiú voltunk a többieknek már csak a cucca volt ott .Érdekes .
Öhm ...bocsi Hilton ugye ?! -kérdezte zavartan a mellém teleportálódó fiú .
Igen .Honnan tudod a nevemet ?-vontam fel szemöldökömet .
A lányok sokat áradoznak rólad..értem is mért .-a mondata végén szája elé kapta kezét és kitágult szemekkel nézett rám .
Oké szóval meleg vagy .-biccentettem magamnak meggyőződés képen .-Amúgy Hilton McCarthy vagyok.Örvendek .-nyújtottam neki jobbomat .
Ő pedig pirosló arccal viszonozta azt újra bemutatkozva .
Mit akartál amúgy ?-vettem le pólómat amitől láttam nagyot nyel és földre szegezi tekintetét .
Csak egy kölcsön pólót szerettem volna kérni .Elfelejtettem ,hogy ma...-nem engedtem ,hogy befejezze a mondatát már a kezébe is nyomtam a kért ruhát .
Köszönöm.-vette le ő is piros felsőjét .
Istenem megöl ez a srác nem elég ,hogy angyali arca van de ráadásul még a felsőteste is lélegzetelállító .
Próbáltam halkan nyelni ami nem hinném ,hogy sikerült mert láttam ,hogy Ezekiel egyszer csak elmosolyodik.
ÉN NEM VAGYOK MELEG!

* 6 hónap után *

Eze és én ennyi idő alatt a legjobb barátok lettünk .Miután elkérte azt a pólót elvitte haza kimosni .
Ne akarjátok megtudni mennyi ideig jártam a nyakára ,hogy adja vissza mert nekem is csak az a kettő van .
Utána rendszeresen beszélgettünk és összejártunk ami egy idő után mindennapossá vált .Sokszor volt az ,hogy elmeséltük egymásnak mindent és a végén összeborultunk sírva vagy nevetve .Elmesélte ,hogy a z szülei ,hogy fogadták az identitását .Én pedig beavattam abba ,hogy én hogy voltam vele .
Nagyon nehéz volt elfogadnom ,hogy Eze pasizik féltékeny voltam ..egy ideig nem tudtam mért aztán rájöttem ... meleg vagyok .Jóval többet érzek iránta mint barátság .Ha jól érzem márpedig jól érzem az én részemről már a szerelem vonalkát súrolja a szívem .De hát mind hiába nem fogom azért tönkre tenni a barátságunkat . Amúgy is Ezének most  valami Fabian nevű palija volt akit én nagyon utáltam de szerencsére szétmentek .
Hey Hilto!-nyitott be szobám ajtaján Eze .
Hello Eze !-mosolyogtam rá.
Mi ez a rossz kedv ? -mászott mellém az ágyra .
Nincs rossz kedvem Eze csak nincs életkedvem ...-sóhajtottam fel.-Tudod rájöttem valamire ami megrémiszt és egyben vonz is .
Elmondod ?-feküdt rám teljesen állát pedig mellkasomra állította .
Én...szóval..rájöttem ,h-hogy engem szóval engem hát érdeklenek a fiúk.-szorítottam össze szemeimet .
Ohh hát ez wow  ..-éreztem ahogy Eze felül rajtam de nem szállt le rólam.-Hogy jöttél rá ?
Kinyitottam a szemeimet és övéibe néztem amik szeretett és meglepődést mutattak .
Tetszik egy nagyon közeli ismerősöm .-vinnyogtam .
Érzem .-biccentett az alatta egyre növekvő erekciómra .-Ki a szerencsés ?-dőlt mellkasomra  fejét egy szintbe téve enyémmel .
Ezekiel Neumann a neve .-haraptam alsó ajkamba amiből kiserkent a vér.
Nagyon-nagyon szerencsés fiú lehet .-szántott végig nyelvével ajkain miközben az enyémmel szemezett .
Éreztem ahogy a szám lassan de biztosan megtelik a véremmel de most valahogyan nem izgatott .
Engedd el magad cica most már nem menekülsz .- suttogta majd nyelvét elnyílt ajkaim közé vezette .
Nyelvével megkereste a vérző pontomat majd mikor megtalálta szájával tapadt rá mint egy pióca .
Ne nézz hülyének de a vérednek isteni íze van és ha ez ilyen isteni akkor a spermádnak milyen lehet ?-szakította ketté pólómat .
Hogy őszinte legyek mindig is izgatott milyen Eze az ágyban hát most megtudom .
Megszabadított felesleges ruháimtól majd magát is lehámozta .Vágytól világító szemekkel mért végig majd rám vetette magát .
Lassan és ráérősen csókolt miközben egyik szabadon lévő kezével lefele indult felhevült testemen .
Mikor megtalálta a kincsemet kezét rábéklyózta és gyengéden verni kezdte azt .
Elszakadtam tőle és nyöszörögni kezdtem néha megtoldva  egy-két nyögéssel de én nem olyan vagyok aki szereti hallatni a hangját szex közben .
Megengeded  ?-suttogta fülembe  kérdését .
Én pedig magatehetetlen állapotomban csak enyhén biccenteni tudtam rá .
Bal oldalamra gurult majd jobb kezével széjjelebb terpesztette lábaimat .
Ha valamire még nem vagy kész csak állíts meg .-mondta majd lábaim közé kúszott .
Hallottam ahogy ujjait kihúzza szájából legalábbis a cuppanó hangból erre következtettem .
Szívesen néztem volna de annyira az érzések hatása alá kerültem ,hogy  nem voltam képes megmozdulni se.
Éreztem a nyáltól hűvösé vált ujjait fenekemnél majd már ánuszomat kényeztették amit én hangtalan nyögésekkel viszonoztam .
Hajlítgatta őket sőt még ollózott is amit én hol jól hol szarul viseltem de fel kellett valahogy készülnöm Eze méretére így hát tűrtem .
Halottam ahogy visszaszívja nyálát és köp gondolom a kezébe .Egyszer csak eltűntek belőlem ujjai helyette farka hegyét éreztem meg  .
Mehet ? -kérdezte elfúló hangon .
Én pedig nagy sóhajtások közepette nagy nehezen kinyögtem egy igent .Eze pedig egyből belém vágódott .
Hátam kecses ívbe feszült ,kockáim kirajzolódtak a görnyedésem miatt lábujjaim is felvették egy a kecses pózt .
Sajnálom bébi .Hidd el mindjárt jobb lesz .Nem akartam ,hogy fájjon de annyira kívánlak .-magyarázkodott miközben csókolgatni kezdte nyakamat .
Csak fogd be és csináld.-sziszegtem neki foghegyről .
Ő pedig azt tette amit kértem azért nagyon hálás voltam neki .Igaza volt Ezének a gyönyör hamar úrrá lett rajtam és egyre többet akartam belőle .
Eze pedig nem sokkal később belépetett a mennyország kapuján egyből követve engem .
Majd rám borulva hangosan lihegve próbáltuk csillapítani érzéseinket ....



2 megjegyzés:

  1. Szerintem aranyos lett! *-*
    Persze,hogy jöhetnek ilyen rövid történetek,vagy one shotok vagy mik ezek! Szívesen olvasok ilyeneket! ;)
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örömmel tölt el ,hogy tetszett ! :*
      Akkor számíts néha egy-egy ilyenre !

      Törlés