A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. május 13., szerda

XV.

Drágák!
Eszméletlenül sajnálom ezeket a hosszú késéseket csak egyszerűen nem kerülök hosszabb időre gép elé.
Próbálom a következőt részt hamarabb hozni előbb hozni mint ezt de nem ígérek semmit.
Azért remélem még itt vagytok velem és persze Liammel és Zaynnel.:D
Jó olvasást még ha most tényleg nagyon béna is lett!
Tinchy Stryder - Bright Lights ft. Pixie Lott

♂ Liam Payne ♂

 Zayn kimerültségig csókolt amitől nekem szíven örült tempóban zakatolt.Csoda,hogy nem kaptam szívinfarktust.A mennyországra még nem álltam készen csak a pillanat heve beszélt belőlem.Ezért mikor arra került volna a sor megállítottam Zaynt.Ő pedig még csak csúnyán sem nézett rám kedvesen elmosolyodott majd újabb csókba kezdtünk.
Zayn!Nem kapok levegőt kicsit állj.-nevettem el magam hevességén.
De nem ..-adott itt egy puszit számra.-tudok.-még egyet.-betelni-itt egy újabb csattant.-veled.-kezdett újabb nyelvforgatásokba.
Mikor már tényleg semennyire sem kaptam oxigént nem csókoltam tovább Zaynt aki nagy morgolódások közepette mellém feküdt.
Te érzel valamit irántam?-böktem ki hirtelen felé fordítva fejem és szemébe néztem.
Többet is mint szabadna.-sóhajtott fel fájdalmasan.
Fáj ,hogy így titkolózol.-hunytam le szemeimet.
Csak rosszabb lenne ha elmondanám.-mondta majd éreztem ahogy újra felém kerül.
Óvatosan néztem fel rá mire a szokásos félmosolyát vettette be megint.
Aludj.-nyomott puszit orromra.-Jó éjt Li!
Jó éjt Z!-fordultam oldalmra mikor lemászott rólam.
Éreztem ahogy még helyezkedik majd leoltja a lámpát és hátamhoz simul nem sokkal később meg a nyakamba szuszogva aludt.Elmosolyodtam helyzetén ilyenkor olyan aranyos.Megkerestem kezét és összekulcsoltam enyémmel ,hogy nagy mosollyal az arcomon tudjak álomba merülni.
----------------------------------

Reggel a fenekemnek nyomódó kemény dologra ébredtem.Belegondoltam mi lenne ha fordított helyzetbe lennénk én nagyon szégyellném magamat.De Z más dió ő inkább büszke rá.Irigyeltem tőle ezt a tulajdonságát de basszus végülis még csak 15 vagyok.
Jó reggelt babe!-motyogta fülembe Zayn mire megugrottam.
Neked is .Felébresztettelek?-kérdeztem félve.
Nem már fent voltam csak jó ebben a helyzetben veled próbálom kiélvezni.-éreztem tarkómon ahogy elmosolyodik.-Meghát gondolom érzed a problémámat azt miatt se tudnék most aludni tovább.
Érzem.-válaszoltam amitől éreztem az arcom vörös lesz.
Nagyon várom már ,hogy készen állj legalább a kézimunkára.De nyugi addig elvagyok a jobb kezemmel is.-kacsintott rám majd a fürdő felé indult.
Zayn!-ejtettem ki halkan a nevét mindvégig fenekén tartva szemem.
Hm?-állt meg nekem háttal.
Csináld előttem!-jelentettem ki határozottan.
Mi van?-hüledezett.-Előtedd?-meresztette rám szemét.
Igen.Most.Itt.Előttem.-tagoltam neki hátha így felfogja.
Oké értem nekem is szokatlan ,hogy ilyet kérek de most úgy érzem erre készen állok.
Zayn sóhajtott majd hajába túrva realizálta kérésemet.
Legyen egy feltétellel.-tette fel ujját.
Bármit megteszek.-bólintottam ezzel mindenbe beleegyezve.
Ha a hasamra élvezek azt le nyalod a kis édes nyelveddel.-húzta ravasz mosolyra száját.-Valamit valamiért.
Rendben.-néztem vakmerően szemébe.
Levette sötét kék bokszerét majd az ágy előtt lévő fotelbe ült lábait szétrakva amitől a kicsi Z kicsit megremegett.Nagyot nyeltem a látványra amit Zayn biztos halott mivel felkuncogott.
El ne ájulj herceg.-kacsintott rám miközben végig simított felső testén.
Mikor végzet ezzel a művelet sorral felemelte jobb kezét és tenyerébe köpött.Tenyerét összeszorította ezáltal lecsöpögött fénylő nyála éledt szerszámára .Egyszer csak megállt rám nézett és eltátogott egy "figyelj"-t majd folytatta.Elkente hosszán a csúszást elősegítő folyadékot majd bőrét előre-hátra kezdte tologatni.Néha arcára néztem ami vagy a kellemes érzéstől eltorzult vagy éppen szemeit lehunyva tartotta míg száját nagyra tátotta az érzések miatt.Egy idő után csak folyamatos nyögésire figyeltem amitől kirázott a hideg és persze gyönyörű csontos kezeire amivel magán segített .Aztán minden abba maradt egy orbitálisan nagy nyögéssel amit a nevem kísért és Zayn pihegve dőlt ki székében.Lassan nyitotta ki szemeit majd rám nézett száját mosolyra húzta miközben vadul szedte a levegőt.
Gyerünk cica teljesítsd amibe beleegyeztél.-biccentett hasa felé mire oda néztem és tényleg ott volt Z spermája kicsi pöttyökben néhol csíkokban.
Remegő lábakkal borultam térdre lába között.Zayn beletúrt óvatosan a hajamba ezzel ösztönözve ,hogy kezdjek hozzá.
Én pedig megtettem a végére már vadul nyalogattam Zayn hasát ízlett a kissé kesernyés nedve.Úristen ezt komolyan én mondtam?!Z a rosszat hozza ki belőlem.
Li elég ez már csikis.-nevetett fel hangosan mikor oldalába markoltam ezzel eltalálva egyik csikis pontját.
Bocsánat.-hajoltam el rákvörös fejjel hasától.
Aranyos voltál és rohadt szexi.-invitált újabb csókba nem zavartatva magát ,hogy érezheti saját ízét.
Boldognak éreztem magam úgy igazán abban a percben....vele.































2 megjegyzés:

  1. Szia! Gondoltam örülnék egy kis véleményezésnek! :)
    Nem rég találtam a blogod, és nagyon szeretem! Főleg, hogy nem mindennapi a történet. Liam 14, Zayn 21? Ez önmagámban nem sablon történet. Remélem nem tervezed, hogy abbahagyod, mert azt rühhelem amikor egy kibaszott jó blogot csakúgy befejezetlenül hagynak. Úgyhogy kérlek, ne tedd! Imádom Liam-et, ahogy még gyerek és tényleg sok mindenről még nem tud, és sok mindent először próbál ki. És Zayn-t is, ahogy mindig bevágja a durcát, de közben mégis mennyire imádja Li-t. Láttam, hogy lesz benne Larry, úgyhogy gondolom szakítani fognak Harry-vel, és Lou-val lesz boldog a göndör. A lényeg, hogy nagyon imádom! Remélem hamarosan hozol kövi részt! <3
    Puszi: Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Nagyon jól gondoltad .:D
      Nem terveztem eddig még csak meg sem fordult ilyen a fejemben ,hogy bezárnám a blogot.Nagyon-nagyon-nagyon örülök ,hogy leírtad a véleményed az meg plusz öröm ,hogy ennyire teszik a blog.<3 Sietek!

      Törlés