A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. június 14., vasárnap

Dorothy Blog Award alias 2.díj

Nagyon-nagyon szépen köszönöm Cool Girlsnek ,hogy megint gondolt rám .
Sajnálom,hogy csak most teszem ki .:C



Szabályok: 

- Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
- Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad
- Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akiről a díjat kaptad! (térj ki a szereplőkre, a szokásaikra stb... nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról)
- Írj 12 dolgot a saját blogodról
- Válaszolj 12 kérdésre
- Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban
- Kommentel annak a blogján legalább 1 fejezethez (vagy akármihez), akitől a díjat kaptad, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés, ez lehet kritika, véleményezés, vagy az esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy építő legyen!
- Cseréljetek linket is! Rakd ki azt, akitől kaptad és írj neki, hogy ő is rakjon ki téged
- Küld tovább 12 embernek a díjat
- Ha beszállsz ebbe a "díjrendszerbe", kérlek gondoskodj róla, hogy a kép linje mindig erre az oldalra vezessen, hogy aki nem értené, mi is ez, az is tudjon tájékozódni.
Az utóbbival együtt megkérnélek, ohogy tedd ki látványos helyre ezt a kis képecskét a linkkel együtt, ennek oka megint csak a népszerűsítése a kampánynak.


12 dolog Cool Girls blogjáról: Remélem jó ha a This is serious-ról írok.

1. Tök jó ,hogy ilyen lazán írod az egészet .
2.Mint minden írónak neked is megvan a saját írásmódod.
3.Tetszik a fejléced.
4.Bejön ,hogy nem egyből Larryvel kezdted a sztorit .
5.Imádom Nouist ez plusz pont! :D
6.Viszont várom már Lou és Harry kapcsolatát .
7.Nagyon csípem a macskát.
8.Aranyosak a Lottie és Lou részek. 
9.Ha jól sejtem te is azt írod le ami azokban a percekben van a fejedben . 
10.Remélem lesz benne egy Zouis szál.
11.Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a pályán.
12.Remélem Niall is megtalálja a boldogságot mikor Louval szét mennek .Megsúgom Zayn lehetne a befutó. 

12 dolog a blogomról: Omg hát ez nagyon nehéznek ígérkezik .

1.Az egész Ziam felállás abból jött,hogy nem nagyon találtam ilyen párosítású blogokat. 
2.Rögtönözve írok de szerintem ez észrevehető.
3.Egészen meg vagyok elégedve a blog kinézetével .  
4.Mikor megláttam ,hogy 15 feliratkozója van a blognak elkezdtem ugrálni és kiabálni mire anyu hülyének nézett. 
5. Tudom ,hogy néha nem tiszta minden a bloggal de nyugi tisztázódni fog minden.
6.Tetszik ,hogy Li 15 Zayn meg 22 éves .
7.Mikor elkezdtem írni sosem hittem volna ,hogy valakinek is tetszeni fog.
8.Néha azért hozok ide is One Shotokat mert nem akarom ,hogy rész nélkül maradjatok és azokkal próbálom kompenzálni . 
9. Szerintem az egér valami papír repülőt akar ábrázolni.
10.Szeretem a Lirry felállást azért is írtam bele a sztoriba .
11.Ez életem 3. blogja.
12.Sokáig tervezem írni de ez tőletek is függ.


Cool Girls kérdései:

Tetszik a blogom? -Yeep.
 Mióta vagy az olvasóm? -Mióta te nekem.:D
 Te mióta írsz? -nem csak blogra- - 11. évesem próbálkoztam de az előtt is írtam meséket mama segítségével.
 Mi volt életed első blogja? - Reménytelen Szerelem. -Neymar +Oscar-
 Ki a kedvenced a bandából? Miért? -Nincs kedvencem . Mind a 4-t szeretem.
 Ki a kedvenced a blogomból? -Leon azt hiszem így hívják a cicát .
 Mióta van Larry-s? - Hát annyira nem vagyok Larrys de olyan fél éve lehet.
 Mit gondolsz arról,hogy Zayn kilépett? - Nem mondok semmit.-Perrie miatt szerintem.-
 Hallottad-e,hogy Harry bevallotta,hogy biszex? -Láttam a videót de sajnos kamu .
 Hülyeségeket kérdezek? :D - Nem csak azt ami eszedbe jut .
 Kedvenc bloggered-bloggerínád? - Nincs.
 Van testvéred? Ha igen fiú vagy lány? - Van egy iszonyatosan rossz öcsém.

Kérdéseim a blogról is:

1.Milyen a blog szerinted ? -ha olvasol-
2.Min kéne változtatnom ?
3.Hiányzik valami belőle ?
4.Melyik páros a kedvenced ?
5.Miért pont ők?
6. Elfogadhatóan írok ?
7.Van valami tulajdonságod ami zavar téged ?
8.Van kedvenc zenéd amit mindennap meghallgatsz ?
9.Hiszel abban ,hogy megálmodjuk a jövőt ?
10.Milyen nyelvet tanulsz ?
11.Tudtad ,hogy a paradicsomot a gyümölcsökhöz soroljuk ? :D
12. Tudsz olvasni az emberek mimikájából ?

Akiknek küldöm: Biztos már vagy 30x megkaptátok de muszáj nekem is elküldenem nektek ennyi a minimum miután ilyen csodásan írtok .
 - Lana Doyl 
Diána Csöndes 
Kaede .χ  
Loraa *-* 
Naomi Greg
- Macy C. Morrow 

1 megjegyzés:

  1. Sziaaaaaaaa! Nagyon szépen köszönöm a jelölést!! Már megcsináltam egyszer, szóval ha ne haragudj ♥ de nagyon boldoggá tettél, hogy jelöltél engem is!!
    A linkcserében benne vagyok mindenképp! ;) de a kérdéseidre válaszolok, ahogy tudok :DD

    1. Még nem, és bár Larry fan vagyok, és még Ziall, de Ziam ..hm... lehetséges, hogy szabad időmben bele olvasok! ~ha lesz egyszer!!
    2. erre sajnos nem tudok válaszolni...
    3. erre sem :C
    4. ha átlagban kérdezed, Larry. és Ziall ♥
    5. Larry azért, mert egyszerűen olyanok, mint akiket egymásnak lettek teremtve. Nem sok párosnál érzek így, de ők... ♥ Ziall meg Breeze Silver hibája, és a Don't look back-é! :DD
    6. Egészen biztosan!
    7. igen.... :C túlérzékeny vagyok, és depresszióra hajlamos.. és ezt gyűlölöm.
    8. Igeeeen! Az 1D - I wish mindig megy, amikor lefekszem. legalább 1x meghallgatom minden este C:
    9. Igen, lehetséges. Sajnos nekem is volt már hozzá szerencsém, de az a baj, hogy mindig csak a rosszat álmodtam meg belőle... :C
    10. Semmit, mert már rég nem járok suliba, de akkor angolt tanultam. de önszorgalomból japánt és koreait is... meg németet is D: bár több éve... (megkopik minden, ha nem használod)
    11. Öhm.. nem O.O tényleg?
    12. néha, ez olyan emberfüggő...

    Köszönöm szépem ,ég egyszer ♥ cukivagy. és a linkcserében benne vagyok, ki is teszlek! ;) xx

    VálaszTörlés