A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. június 30., kedd

XVI.

Drágák!
Rettenetesen sajnálom a késést !Év vége volt remélem megértitek.
Köszönöm ,hogy még akkor is itt vagytok velem és a bloggal mikor még csak jelet sem adok.
Sokat jelent.<3
Igaz rövid lett nagyon és béna de most ennyire futotta ez amúgy is csak egy rávezető rész.
Jó olvasást ,kellemes szünetet adjatok jelet ! :3

♂Liam Payne♂

Öltözz ! -vágta hozzám nem éppen kedvesen Z a ruháimat .Értetlenkedve néztem rá de nem foglalkozott vele inkább sürgetett szemeivel .
Miután szándékosan lassan magamra aggattam gönceimet bosszúsan álltam meg Zayn előtt.
Azt hittem már sosem leszel kész .-forgatta meg nagy szemeit .
Hova megyünk ?-kérdeztem mikor láttam vállára kapja hátizsákját.
Titok .-kacsintott rám majd kitessékelt az ajtón .-De előtte meg mutatom neked az új szerzeményem .
Izgatottan követtem őt a garázsig ahol kicsit bénázott a lakattal .Mikor végre kinyitotta azt sokkot kapva cövekeltem le a garázs előtt.
A neve Irisz .-simított végig kocsija oldalán szemeiben láttam a kocsi iránt táplált ámulatot.
Gyönyörű .-húztam végig kezemet én is Iriszen.
Szállj be.-mondta rekedtes hangon Z.
Az úton nem szóltunk egymáshoz mind a ketten elvoltunk foglalva a saját gondolatainkkal .
Folyamatosan jár az agyam egyik hátsó része azon ,hogy mégis hogyan lehet az ,hogy én kellek neki ?!
Biztos csak megsajnált és azért vagy kihasználja a helyzetet mert megteheti.
Liam .-térített észhez kellemes hangja .-Látom ,hogy nagyon gondolkozol valamin.Ne törd butaságokon a fejed.
Kemény két és fél óra kocsikázás után kezdtem unni a motor szépen búgó hangját és a tehetetlenséget.
Gondolataim már csak az oda érésen jártak de közben azon izgultam ,hogy Z hova visz.

****

Itt is vagyunk.-állította le végre a motort Zayn.
Feszült lett a levegő ami megrémisztett .Hirtelen rossz érzés tört rám .
Zayn mit keresünk mi itt ?-kérdeztem félve körül nézve az előttünk lévő épületeken.
Nagy csend honolt az elhagyott és szétbarmolt raktárok között.
Sajnálom Liam muszáj volt megtennem.-mondta halkan sajnálattal nézve rám.
Ekkor valami hideget éreztem nyakam hátsó részénél .Óvatosan fordultam meg a hideg érzés már a nyakamnál volt szemeim pedig csukva .
Nyisd ki.-utasított az előttem álló ember aki férfi volt mivel mély hangjától kirázott a hideg.
Óvatosan néztem fel a felém tornyosuló emberre kinek haja égnek állt szemei pedig feketén izzottak.
Cristobal ! -kiáltott fel hirtelen Zayn mire a férfi rá nézett .-Engedd el.
A hős szerelemes meggondolta magát ? Csak nem bebuzult a híres nagymenő Zayn Malik ?-húzta gúnyos vigyora száját.-Ez volt a feladatod tudod elcsábítod ,össze buzultok,elhozod nekem és én megölöm miután kiszedtem belőle ami kell.Megegyeztünk Zayn a szavadat adtad.Hiszen tudod az ígéret szép szó ha betartják úgy jó.-kacsintott Zaynre .
Háttal fordított magának mjd maga előtt kezdett tolni egy fehér Jaguár felé .Miután belökött hátulra kezeimet magam elé téve össze kötötte azután beszállt előre és padló gázzal elindultunk.Mielőtt teljesen eltűntünk volna hátra néztem és jól megnéztem azt az embert aki padlóra küldött.Ott megfogadtam ,hogy ezt még triplán visszaadom neki.Éppen szólni akartam ennek a Cristobalnak ,hogy mit akar tőlem de épp egy kanyart vettünk be .Mivel nem voltam bekötve a kocsi oldalának csapódtam éreztem ,hogy bevertem a fejem aztán minden feketébe kezdett borulni előlem. Mielőtt elájultam volna még kileheltem magamból azt a mondatot ami fejemben motoszkált . " Baszódj meg Zayn tetves Malik."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése