A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. július 10., péntek

Folytatás vs abbahagyás ?

Drágák!
Lehet rosszul vettem észre de mostanában valahogy nincs nagyon nézettsége a blognak.
Igen tudom,hogy én vagyok a hibás miatta mert elhanyagoltam de beköszöntött hozzám is az írók elterjedt betegsége.Név szerint : ihlet hiány.
Egy kérésem lenne felétek remélem nem gond.Nekem nagyon jól esne ha megtennétek.
Ez alá a bejegyzés alá megkérem az összes olvasómat ,hogy írjon egy Mehet!-et ha jöhet a folytatás ha pedig nem akkor egy Legyen Vége!.

Előre is köszönöm azoknak akik megteszik .Szeretlek titeket és köszönök mindent !<3
U.i.:Akinek van ötlete ,hogy hogyan folytatódhatna a sztori megírhatja nyugodtan nekem itt.
Kíváncsi lennék rá.
Még egyszer KÖSZÖNÖM!


8 megjegyzés:

  1. Egyértelműen mehet! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Mehet! :) De tényleg... nagyon imádom a sztorit... kérlek ne hagyj itt kétségek között. Kb. egész suli időszakban ezt olvastam és mindig hatalmas mosollyal az arcomon. A szobatársaim már tudták, ha mosolygok:
    1. Let me be!-t olvasok
    2. Legjobb barátnőmmel v. a legjobb barátommal társalgok
    3. Örülök, hogy nekem van kajám nekik meg már nincs (Igen, azok a szép csütörtöki kolis éhezések!)

    Szóval ne hagyd abba!

    Puszi, Kuroko. :)

    U.i.: Én is szeretlek, ahogy minden írásodat is! :D

    VálaszTörlés