A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2015. augusztus 8., szombat

Fontos !

Sziasztok cserben hagyott drága olvasóim!
Nagyok nagyon nagyon sajnálom ,hogy nincs rész.Köszönöm a kommenteket az előző bejegyzéshez .Örülök ,hogy tetszik a sztori.De! most egy rövid ideig "zárva" lesz a blog .Sajnálom! De most a Zouisos  és a one shotos blogomra szeretnék koncentrálni .Plusz tanulnom kell a pótvizsgára .Igen én hülye nem tanultam ..
A suli kezdetével már várhatóak a részek de erről majd tudatlak titeket !
Szeretlek titeket !❤️
További jó nyarat élvezzétek amíg lehet !😘

2 megjegyzés:

  1. Kedves ♣Free♣!
    Hatalmas sajnálattal írom, tiszta szívemből remélem, hogy szeptemberben még folytatod a blogodat! Még nem írtam kommentet, de most rávettem magam, mert kifejezetten elnyerte tetszésem eddigi írásaid a párosról, és nagyon szomorú lennék, ha hamarosan nem jelentkeznél kövi fejezettel. Egyik kedvenc írónőm vagy, történeteid elragadóak, felemelőek, érzésekkel teliek. Imádom Ziamet, kedvenc párosom, és nagyon szomorú lennék, ha itt hagynál fel ezzel a remekül kiagyalt sztori írásával. Komolyan mondom, megfogom siratni, ha ez esetleg bekövetkezik... Nagyon nehéz találni Ziames történeteket, és mikor megtaláltam blogodat repestem az örömtől. Teljesen megértem helyzetedet, nagyon remélem, hogy sikeresen átmentél a pótvizsgán! Szorítok!
    (Bocs, hogy közvetlen leszek, de:) Ezer puszi, várom a folytatást! Remélem rendben lezajlik életed ezen szakasza, soha ne add fel a harcot, éld minden napodat pozitívan!
    U.i.: Tisztában vagyok a tudattal, hogy Zayn kilépett, de én mindig is úgy fogok tekinteni rá, mint egy One Direction tagra. <3 Egyszerűen nem tudok haragudni rá, egyrészt meg is értem, nagyon hiányzik, persze tisztában vagyok vele, hogy nem csak nekem. Én is egy vagyok a sok közül, aki bármit megadna azért, hogy ez csak egy "megnem történt" dolog legyen... csak egy kitaláció... egy kósza felvetés... Össze vissza beszélek. Na, de nem is rabolom tovább idődet, nagyon, de nagyon szeretném ha nem hagynád félbe élménydús blogodat!!! Várom a többi részt, ha kell az örökkévalóságig!

    VálaszTörlés
  2. Szia sajnos csak nem rég találtam meg a blogodat,de igy is nagyon imádom sajnálom hogy nincs mostanában rész,de nagyon várom a következőt :) :)

    VálaszTörlés