A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2017. november 1., szerda

Visszatérés!!!!!?????




Sziasztok! 



Lassan 2 éve.hogy nem írtam ide.....sajnálom.De tényleg nem tudom leírni mennyire de még elmondani se tudnám......szívem szakad meg most is és szégyenemben elsüllyednék ......De azt hiszem a múltat magunk mögött kell hagyni és a mostra koncentrálni.!
Nos valami isteni sugallat vagy nem is tudom mi vágott fejbe de hirtelen hiányát kezdtem érezni a blognak..félreértés ne essék eddig is hiányzott de most valahogy másképp.
Tudjátok én sosem bíztam magamban és nagyon sokszor voltam úgy itt is ,hogy nekem kár írni úgyis csak egy minősíthetetlen valamit adok ki a kezeim közül.De ti akiknek nagyon hálás vagyok és szeretek ,mindig adtatok erőt ,hogy ez nem így van.Köszönöm ,köszönöm.köszönöm!!
Szóval úgy hiszem tudnám folytatni a blogot ha szeretnétek persze csak akkor . 
Ezáltal megkérek minden kedves megmaradt/esetleg új olvasómat,hogy jelezzétek lenne-e értelme.
Köszönöm nagyon előre is aki megteszi ezt a lépést! <3
A részek.....fogalmam sincs,hogy-hogy jönnének lehet hetente lehet 2 akár csak havonta de 1x minimum!  Ez sajnos a suli a tanulás és a fáradtság miatt keletkezne.
A megmarad hétvégéimen a lovaglás és a tanulás mellett pedig újra a blogra koncentrálnék mert szeretnélek titeket boldoggá tenni és ha úgy van segíteni gondolatokat terelni.
Egyet megígérek ezek után visszatérek(ha szeretnétek) és nem lesz még egy ilyen hosszú kihagyás!
Még egyszer bocsánatot kérek és nagyon sajnálom ! 
Nemsokára találkozunk ! :) 

2 megjegyzés:

  1. Te jó isten! Nagyon boldog vagyok most, hogy ezt olvashatom tőled! Bevallom, már én sem tartok lépést a bloggerrel és az itt lévő történetekkel sem, régen közel minden történetet olvastam és kivűlről fújtam, hogy ki, mikor, mit ír. Kábé három havonta felmegyek és megnézem a még megmarad profilomat, de eddig mindig úgy jöttem le onnan, hogy: Fasza, már nincs semmi érdekes, és szinte már semmi nem tudja visszaadni azt az érzést, amivel régen olyan szívesen böngésztem egyik blogról a másikra. Talán azért, mert fiatal voltam még akkor, mikor megismerkedtem ezzel a platformmal. DE, most egy kicsit sikerült visszarepítened ebbe az "eltünt állapotomba", szóval hatalmas hála! Mikor írtad és tetted fel a részeket, én mindig itt voltam és kitartóan vártam a frisseket, benne voltál az elsők között, akitől slasht olvastam. Nagyon szerettem ezt a történetet és kíváncsian várnám a folytatást! <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon várom a folytatást 😍😍😍 nagyon imádom a blogodat. Tehetséges vagy nagyon.

    VálaszTörlés