A RÉSZEK JÖVETELE BIZONYTALAN ! SAJNÁLOM!:(

2018. április 8., vasárnap

XVII.

Sziasztok!
Köszönöm szépen ,hogy még mindig itt vagytok velem.
Nagyon jól esik a sok tàmogatás a rengeteg kihagyás ellenére .
Köszönöm köszönöm köszönöm !!!
Jó olvasást !Remélem tetszik!
Kommenteljetek kérlek ! :)

♂Liam Payne♂

Payne! -a hirtelen oldalamba hasító érzéstől azonnal kipattantak szemeim.Sziszegve ,csúnyán nézve Cristobalra húztam fel magam elé lábaimat.Ez a köcsög oldalba rúgott .
Mit akarsz?-néztem rá hunyorítva az erős fény miatt .Időközben széthúzta a sötétítő függönyöket.
Tudod az apád és én nagyon jó barátok voltunk.Mindenen osztoztunk néha még anyádon is.-nevette el magát gúnyosan . Faszfej.- Tudom ,hogy nem haltak meg csak mentették a belüket.Tudom,hogy te nagyon is jól tudod merre vannak.Szóval mond el most  vagy hallgass örökre.
A szüleim meghaltak pöcsfej.-kezdtem el felemelni hangom.Nincs joga mégcsak szóba hozni se őket.
Igen.Legalábbis mindenki ezt hiszi.-markolt bele hajamba amitől sziszegő hangot adtam ki .De megfogadtam az elején ,hogy nem mutattom,hogy fáj.Az ilyen emberek abból 'táplálkoznak'.
Ezek után magamra hagyott.
****************************************************
Másnap reggel kicsit nyűgösen ébredtem.Szomjas és csöppet éhes is voltam.

Nagyon meglepődtem mert egyszer csak bejött Cristobal és azt mondta haza visz.
Mikor a házunk elé értünk Lou ült a verendán arcát kezébe temetve.Látszott rajta ,hogy ki volt lelkileg és testileg is. Nagyon rossz volt így látni.
Louis!-ugrottam volna ki a kocsiból de Cristobal vissza húzott .
Ha kérdezik ..a keresztapád vagyok . Elvittelek kicsit magamhoz . Ha bárkinek elmondod az igazat lehet nem éled meg a holnapot. Na takarodj!-nyitotta ki az ajtót.-Ja és én ésszel csinálnék mindent a helyedben . Figyellek.-húzta undorítóan nagy mosolyra száját.
Louis !!-futottam az előbb említett felé ,majd sírva borultam nyakába. Természetesen elmondtam neki mindent töviről hegyire. Nagyon meglepődött és rettentően ideges lett főként Zaynre. Még a nevét is fáj kimondani . Utáltam de hiányzott nagyon. Hátba szúrt mégis ....akartam látni.
Miután kielemeztük Louval a történeteket megkértem,hogy hagyjon magamra . Egyedül akartam lenni . Csak én és a gondolataim.
****************************************************
Hajnali 2:38. Még fent vagyok. Ülök a nappaliban ,gyér fényben amit a félig feltekert lámpa ad.
SMS.
Zayn: Gyere ki !
Hitetlenkedve olvasom el az üzenetet miközben belül kislányos örömöm úrrá lesz rajtam.
Volt képe ,volt bőr a pofáján ide jönni ezek után . Gyűlölöm simán átadott annak a pszichopatának.
Mégis kimentem hozzá.
A szokásos beállásában állt ,cigi a szájában miközben ő a kocsijának dől.
Fekete szaggatott farmer ,fehér póló felette fekete bőrkabát volt látható rajta .
Mit akarsz ?-álltam meg 3 lépésre tőle .
Féloldalas mosolyra húzta ajkait.
Igazából látni akartam ,hogy tényleg semmi bajod .-mért végig.- Figyelj Li ....sajnálom . Tényleg tiszta szívből de nem tehettem mást. Ő a főnököm és megfenyegetett. Kérlek értsd meg.
Mégis mivel Zayn?-forgattam szemeim.-Elmondja anyukádnak ,hogy a fia a sötét oldalon áll?-nevettem fel fájdalmamban. Arca elkomorult. Mikor látta ,hogy szemeimben a könny horgonyt engedett ...szemei neki is fájdalommal teltek meg és talán bűntudattal.
Hogy megölnek téged majd elmondják Perrienek ,hogy volt valami köztünk .-mondta halkan.
Szóval félt de megis fosott tőle ,hogy “szeretett” párja megtudja az igazat.
Undorító ember vagy Zayn Malik. De a baj az ,hogy így szeretlek.
Kérlek bocsáss meg és és felejtsük el ezt .-jött egy lépéssel előrébb mire én kettőt hátra. Nem fog ilyen könnyen megbocsátást kapni . Ha számítok neki küzdeni fog.
Adj időt ,majd beszélünk . Menj haza . Szia Zayn.-hajtottam le fejemet majd megfordultam és vissza indultam előző helyemre .
De nem tudtam tovább menni mert jobb keze az én alkaromra zárult lakatként és fél másodperc múlva már a kocsinak nyomva találtam magam.
Zayn kérlek engedj el....-mondtam elhaló hangon . Szemei megígéztek. Amire abban a pillanatban vágytam az egy csók volt tőle.
Szabad keze felkúszott a vállamhoz és még jobban a autónak nyomott ,mozdulni sem bírtam.
Teste hozzám simult . Arca megindult felém majd mikor már alig volt köztünk táv megállt .
Csak bámult könnyes szemembe és szuszogott éreztem ajkaimon. Kirázott a hideg ,szívem vadul kalimpált ,zúgott a fülem és izzadtam. Nem tudtam mi lesz pontosan . Játszik e vagy sem .
Zayn ..-leheltem közénk szemeimet ajkain legeltetve.
Kezeit nyakam két oldalára fektette majd lassan közeledni kezdett felém.............


/Sajnálom ha vannak helyesírási hibák . Bocsánat értük majd javítva lesznek . Köszönöm a türelmet!/
Találkozunk újra nemsokára !😘❤️

































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése